جوزا 17, 1399 12:06 Asia/Kabul
  • یوتیوب حساب کاربری خبرگزاری صداوسیمای ایران را مسدود کرد

شرکت گوگل که دفتر مرکزی آن در آمریکا مستقر است، در اقدامی بر خلاف آزادی بیان، حساب کاربری خبرگزاری صداوسیمای ایران را در وبگاه «یوتیوب» مسدود کرد.

به گزارش رادیو دری،«حسین یوسفی‌فر» مدیر رسانه‌های نوین خبرگزاری صداوسیمای ایران روز شنبه درباره مسدود شدن حساب کاربری این رسانه، یادآور شد: خبرگزاری صداوسیما هرگز قوانین یوتیوب را نقض نکرده است.

یوسفی‌فر با اشاره به همزمانی مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری صداوسیما با بسته شدن صفحه توئیتر انگلیسی این خبرگزاری، خاطرنشان کرد: انتشار تصاویر تظاهرات مردمی در آمریکا علیه بی عدالتی ساختاری و نژادپرستی در روزهای اخیر و اطلاع رسانی موثر در خصوص نابسامانی ها و شرایط وخیم خدمات رسانی دولت آمریکا به مردم در بحران کرونا را می توان از علل این اقدام مخالف با آزادی بیان یوتیوب برشمرد.

مدیر رسانه‌های نوین خبرگزاری صداوسیما تاکید کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در برابر جبهه استکبار و جنگ رسانه‌ای نظام سلطه در شرایط نابرابر، همچنان به رسالت خود ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز شرکت‌های اینستاگرام، توئیتر و فیس‌بوک در اقدامی مشابه به دفعات حساب‌های کاربری خبرگزاری‌های ایرانی را بدون ارسال هرگونه پیام هشداری، مسدود کرده‌اند.

کلیدواژه