سرلشکر سلامی: نمادهای ابرقدرتی آمریکا در حال فرو ریختن است
(last modified 1399-03-21T11:55:50+00:00 )
جوزا 21, 1399 16:25 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: نمادهای ابرقدرتی آمریکا در حال فرو ریختن است
    سرلشکر سلامی: نمادهای ابرقدرتی آمریکا در حال فرو ریختن است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رفتار کشورهای جهان در حال تغییر است، گفت: همه نمادهایی که آمریکا توسط آن‌ها خود را معرفی می‌کرد و تصویری غیر واقعی به جهان ارائه می‌داد در حال فرو ریختن است.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسمی با اشاره به زوال زودرس و شتابدار دشمنان ایران به‌خصوص آمریکا، تصریح کرد: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را معرفی می‌کرد اما واقعیت‌های دردآلود جامعه این کشور که مخفی مانده بود در حال آشکار شدن است.

سرلشکر سلامی افزود: آمریکایی‌ها خود را محل آزادی و اقتدار ‌حقوق بشر می‌دانستند اما همه این نمادها فرو ریخت و تمام این معانی رنگ باخت.

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه حرکت کشتی‌های ایرانی در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا، تحمیل اراده و تمرین اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می گذارد.

ایران اخیراً با وجود تحریم‌های غیرقانونی آمریکا، 5 نفتکش حامل بنزین برای ونزوئلا ارسال کرد.

پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران در بنادر و پالایشگاه‌های ونزوئلا در حالی انجام شد که پیش از این دولت آمریکا تهدید به اقدام برای ممانعت از رسیدن این نفتکش‌ها به سواحل ونزوئلا کرده بود.

در همین زمینه، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه دریای کارائیب، تاکید کرد: اگر نفتکش‌های ایران در هر کجای جهان از سوی آمریکایی‌ها دچار مشکل شوند، متقابلا برای آن‌ها مشکل بوجود خواهد آمد.

ناوگان 5 فروندی نفتکش‌های ایرانی که محموله سوختی را به ونزوئلا منتقل کرده بودند، یکی پس از دیگری در حال بازگشت از ماموریت خود هستند.

 

کلیدواژه