سرتیپ قاآنی: حادثه ناو آمریکایی نتیجه رفتار و جنایت دولت این کشور است
(last modified 1399-04-24T13:55:37+00:00 )
سرطان 24, 1399 18:25 Asia/Kabul
  • سرتیپ قاآنی: حادثه ناو آمریکایی نتیجه رفتار و جنایت دولت این کشور است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آتش‌سوزی ناو آمریکایی "یواس‌اس بونهوم ریچارد" USS Bonhomme Richard را نتیجه عمل، رفتار و جنایت دولت آمریکا دانست.

ناو آمریکایی یواس‌اس بونهوم ریچارد یکشنبه گذشته در بندر "سن دیه‌گو" (جنوب غربی آمریکا)، به دلایل نامعلومی دچار انفجار و آتش سوزی شد و علاوه ‌بر زخمی شدن ده‌ها نفر‌، تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش، بی‌نتیجه ماند و این ناو به تدریج در حال غرق شدن است.
به گزارش روز سه‌شنبه شبکه تلویزیونی پرس تی وی (Press Tv)، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع شماری از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو "یواس‌اس بونهوم ریچارد" خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند؛ این آتشی است که خودشان روشن کرده‌اند و امروز این آتش، آن‌ها را دربر گرفته است.
سرتیپ قاآنی با اشاره به اینکه ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است، خطاب به دولتمردان این کشور تاکید کرد: حادثه ناو پاسخی به جنایت‌های آمریکا بوده که توسط عناصر آمریکایی انجام شده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند، افزود: روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش‌روی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

کلیدواژه