سردار شکراچی : صهیونیست‌ها با تداوم شرارت، دست برتر محور مقاومت را در میدان عمل خواهند دید
(last modified 1399-04-27T05:56:17+00:00 )
سرطان 27, 1399 10:26 Asia/Kabul
  • سردار شکراچی : صهیونیست‌ها با تداوم شرارت، دست برتر محور مقاومت را در میدان عمل خواهند دید

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت:به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می کنیم در صورت ادامه شرارت ،دست برتر محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را درمیدان عمل خواهند دید.

«سردار ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران افزود: امپراطوری رسانه ای صهیونیستی ـ غربی، اذناب و پادوهای منطقه ای آنان مدتی است برای ترسیم قدرت نمایی پوشالی و نمایش کاذب از توان رژیم ضد بشری، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی به فعالیت مذبوحانه  جنگ رسانه ای، عملیات روانی و دروغ پردازی متوسل شده اند و اینگونه وانمود و خبرسازی می نمایند که صدها یا هزاران ایرانی را تاکنون در سوریه کشته اند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت:اسرائیل بزدل با حمایت همه جانبه آمریکا و برخی از کشورهای عربی تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفت تا بخشی از ناتوانی ها، شکست ها و ضعف هایش را با  بمباران پایگاه تی ـ فور (T۴)  در سوریه جبران کند.

سردار شکارچی تصریح کرد ،اسرائیل خفته در تار عنکبوتی همواره به دنبال آن است تا ناتوانی و ضعف های شدید و شکست‌های پی در پی خود توسط محور مقاومت در طول ۹ سال گذشته را با جنگ رسانه ای، عملیات روانی و دروغ پردازی پرده پوشی کند.

 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران تاکید کرد : اسرائیل  باید بداند که خود را فریب می دهد،به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می کنیم، اقتدار محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر نیازمایند که در این صورت، دست برتر و قدرتمند و غافلگیر کننده را در میدان عمل لمس خواهند کرد.

کلیدواژه