سرلشکر باقری: حماسه "مرصاد" نشان‌دهنده وحدت ملت ایران در مواجهه با تهدیدات است
(last modified 1399-05-05T08:31:09+00:00 )
اسد 05, 1399 13:01 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: حماسه \
    سرلشکر باقری: حماسه \"مرصاد\" نشان‌دهنده وحدت ملت ایران در مواجهه با تهدیدات است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، حماسه "مرصاد" را نشان‌دهنده وحدت ملت ایران در مواجهه با تهدیدات عنوان کرد.

امروز (یکشنبه)، سالروز رویارویی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات غرور آفرین مرصاد با گروهک تروریستی منافقین در مرزهای غربی ایران است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز یکشنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد تاکید کرد، حماسه مرصاد نشان داد که هرگاه کیان نظام و مملکت اسلامی با تهدیدی مواجه شود، ملت ایران با برافراشتن پرچم وحدت در صحنه و صف مقابله با دشمنان حاضر می‌شوند.
سرلشکر باقری افزود، گروهک منفور و خائن منافقین، آخرین حلقه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی برای درهم شکستن مقاومت و ایستادگی شگفت‌انگیز و پیروزمندانه ایران در جنگ تحمیلی بود که با خطای راهبردی آنان و گرفتار شدن در کمین‌گاه مرصاد، در هم کوبیده شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و همچنین سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد، درس‌های حماسه "مرصاد" در شرایط حساس کنونی که دشمنان با دروغ، نیرنگ و سیاه‌نمایی از وضعیت کشور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای اغوای مردم در کمین نشسته‌اند، عبرت ‌آموز است.

 

کلیدواژه