اسد 14, 1399 14:30 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی در منطقه بودند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی در منطقه بودند، یادآور شد: نیروهای مقاومت با فرماندهی سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» ایستادگی کردند و به برکت خون شهدا، این اتفاق رخ نداد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه سراسرنمای سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این نمایشگاه، موضوع خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمنان که برای منطقه غرب آسیا برنامه بزرگی داشتند و می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صدها سال نهادینه کنند به نمایش درآمده است.

سرتیپ حاتمی افزود: رزمندگان مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سلیمانی و پشتیبانی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی توانستند مقابل کفر و همه کسانی که پول سلاح و جنایت خود را آورده بودند تا ناامنی را در منطقه ایجاد کنند، ایستادگی کردند.

موزه و سراسرنمای شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه/13جدی1398 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه