کشف بیش از چهار تُن مواد مخدر در جنوب شرق ایران
(last modified 1399-05-19T08:24:40+00:00 )
اسد 19, 1399 12:54 Asia/Kabul
  •  کشف بیش از چهار تُن مواد مخدر در جنوب شرق ایران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی ایران از کشف بیش از چهار تُن مواد مخدر در شهرستان‌ های "نیک شهر" و "سراوان"، جنوب شرق ایران خبر داد.

سرهنگ «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی ایران گفت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال دو محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان های نیک شهر و سراوان داشتند، شناسایی و محاصره کردند.

سرهنگ کریمی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر که خود را در محاصره پلیس ایران دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم نیروهای پلیس، با رها کردن خودروهای خود به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی ایران تصریح کرد، در این عملیات، چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنان، چهار تُن و 484 کیلوگرم موادمخدر به همراه دو قبضه سلاح، مقادیری مهمات جنگی و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

سازمان ملل متحد از ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر نام برده است.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان بیش از سه هزار شهید و بیش از آن  زخمی در این راه تقدیم کرده است.

 

کلیدواژه