اسد 20, 1399 07:52 Asia/Kabul
  • انتصاب آبرامز؛ بیانگر آشفتگی و سردرگمیِ سیاست خارجی ترامپ

سفیر ایران در ونزوئلا، انتصاب «الیوت آبرامز» Elliott Abrams به عنوان نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را بیانگر آشفتگی و سردرگمیِ سیاست خارجی ⁧‫رئیس جمهور‬⁩ تروریست آمریکا دانست.

«برایان هوک» Brian Hook نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اخیراً از سمت خود استعفا کرد.

به گفته «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا، «الیوت آبرامز» Elliott Abrams نماینده فعلی آمریکا در امور ونزوئلا، در دوره انتقالی مسئولیت امور ایران را نیز به عهده خواهد داشت.

«حجت الله سلطانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا روز یکشنبه در توئیتی نوشت: انتصاب آبرامز به عنوان یک مامور شکست خورده، به یک ماموریت غیرممکن و اعمال فشار حداکثری علیه ⁧‫ایران‬⁩، بیانگر آشفتگی و سردرگمی در سیاست خارجی ⁧‫رئیس جمهوری‬⁩ تروریست آمریکا است.

Image Caption

«الیوت آبرامز» نماینده فعلی آمریکا در امور ونزوئلا با حفظ سمت قرار است مسؤول گروه اقدام علیه ایران باشد و کارزار فشار حداکثری دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران را ادامه دهد.  

پیش از این نیز «عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به اینکه تفاوتی بین «برایان هوک» و «الیوت آبرامز» نیست، تاکید کرد: ایران لقمه بزرگتر از دهان همه مقامات فعلی و آینده آمریکایی است.

کلیدواژه