سپاه پاسداران: توافق ابوظبی - تل آویو، روند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد
(last modified 1399-05-25T07:23:19+00:00 )
اسد 25, 1399 11:53 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: توافق ابوظبی - تل آویو، روند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، این اقدام را خطایی راهبردی، حماقتی تاریخی و خنجری زهر آگین در پیکر امت اسلامی عنوان کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، محکوم به شکست بوده و نه تنها دستاوردی برای مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود نخواهد داشت بلکه در معادله ای معکوس شتاب گرفتن روند نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استیفای حقوق مسلم فلسطینی‌ها را رقم خواهد زد.

سپاه پاسداران، این حماقت راهبردی و خطای محاسباتی را مقدمه تبدیل امارات به سرزمین تحت استعمار اسرائیل قلمداد و تصریح کرد: خیانت آشکار امارات به آرمان مشترک امت اسلامی، حاکمان این کشور را منفور و آماج نفرت و خشم جهان اسلام و جبهه حامی ملت مظلوم فلسطین قرار داده که آنها را به سرنوشت دیگر خائنین به خون های پاک شهدای فلسطین دچار خواهد کرد.

این بیانیه با توصیه به حاکمان امارات برای تجدید نظر در این اقدام پر نکبت و احترام به عزم و اراده ملت مسلمان این کشور عربی در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین می افزاید: حاکمان امارات دیر یا زود باید در انتظار واکنش قاطع و عبرت آموز مردم این کشور باشند.

سپاه پاسداران تاکید کرد، آمریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای توافقنامه ننگین ابوظبی - تل آویو بدانند این اقدام پلید منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد و بر خلاف تصور با باطل سازی رویای خاورمیانه (غرب آسیا) جدید، از آینده ای خطرناک برای آنها به ویژه ساکنان کاخ شیشه‌ای امارات خبر می دهد.

کلیدواژه