قالیباف: مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد
(last modified 1399-05-26T07:58:57+00:00 )
اسد 26, 1399 12:28 Asia/Kabul
  • قالیباف: مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد
    قالیباف: مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نشست علنی روز یکشنبه مجلس، با یادآوری سازش ذلیلانه خاندان حاکم بر امارات با رژیم جنایت کار صهیونیستی افزود، این توافق و سازش، خیانتی آشکار به ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلامی امت اسلامی و آرمان فلسطین است.
قالیباف با بیان اینکه دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار  کردند، افزود، کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند، در نظر تمامی امت اسلامی خائن و جنایت‌کار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهند بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد، صف بندی آشکار میان حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و دوستان آن، بی‌گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.
در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پنج شنبه گذشته ابوظبی و تل‌آویو طی توافق‌نامه‌ای بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

 

کلیدواژه