امیرعبداللهیان: محور مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند
(last modified Mon, 17 Aug 2020 13:34:44 GMT )
اسد 27, 1399 18:04 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: محور مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند
    امیرعبداللهیان: محور مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند

دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین الملل با اشاره به توافق امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: محور مقاومت با قدرت همه کسانی را که در مسیر خیانت قدم برمی‌دارند، رسوا و توطئه‌های آ‌ها را دفع خواهد کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل روز دوشنبه در وبینار بین‌المللی "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی" که به میزبانی بنیاد حمایت از فلسطین پاکستان برگزار شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی‌ و بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا است.

امیرعبداللهیان همچنین خاطرنشان کرد: امارات با عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل به دستاوردی نخواهد رسید و هرگز با این اقدام به پایداری صلح و ثبات در منطقه کمکی نشده است.

در این وبینار بین المللی همچنین برخی شخصیت‌های سیاسی پاکستان و برخی از نمایندگان مجلس از کشورهای بحرین، ترکیه، افغانستان، مالزی و روسیه سخنرانی کردند.

شخصیت‌های بین‌المللی شرکت‌کننده در وبینار بین‌المللی "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی"، توافق حاکمان امارات برای آغاز روابط رسمی با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق ملت مظلوم فلسطین را بسیار خطرناک توصیف و تاکید کردند: پیامدهای سنگین این اقدام، متوجه امارات و دیگر کشورهایی است که با صهیونیست‌ها تبانی کرده و حل و فصل عادلانه مناقشه فلسطین را سخت‌تر کرده‌اند.

 

کلیدواژه