سنبله 01, 1399 17:00 Asia/Kabul
  • سردار فدوی: ایران به هر اقدام تحریک‌آمیز پاسخ می‌دهد
    سردار فدوی: ایران به هر اقدام تحریک‌آمیز پاسخ می‌دهد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به اسرائیل و امارات تاکید کرد، ایران به هر اقدام تحریک‌آمیز پاسخ می‌دهد.

سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری "ایران‌پرس" درباره اینکه ایران چه اقدامات امنیتی در قبال حضور صهیونیست‌ها در امارات پیش‌بینی کرده است گفت، اگر کوچکترین حرکت آنان در جهت باز کردن پای صهیونیست‌ها به منطقه به اقدامی منجر شود، مرگ آنان را به دنبال خواهد داشت.
سردار فدوی افزود، این عرصه جدیدی را که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها باز کردند، مانند همه عرصه‌های گذشته به شکست آنان و پیروزی انقلاب اسلامی منجر خواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی گفت، قدرت جمهوری اسلامی ایران در بیش از 41 سال گذشته به حدی است که همه مستکبران جهان به انقلاب اسلامی حمله کردند اما نتوانستند کوچکترین پیروزی به دست آورند.
در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، اخیرا ابوظبی و تل‌آویو بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.
توافق اسرائیل و امارات، موجی از اعتراضات گسترده را از سوی گروه‌های فلسطینی، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت‌های سیاسی جهان در پی داشته است.

 

کلیدواژه