سنبله 13, 1399 08:51 Asia/Kabul
  • سرتیپ حیدری: نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار قرار دارند
    سرتیپ حیدری: نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار قرار دارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با اشاره به امنیت بالای مرزهای کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توان و آمادگی چشمگیر خود در اوج اقتدار، سربلندی و صلابت کورکننده دشمنان قرار دارند.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران روز چهارشنبه در مراسم افتتاح یک پایگاه در نوار صفر مرزی ایران و افغانستان در مرز دوغارون تایباد خاطرنشان کرد: برخلاف میل متوهمانه دشمن که خواهان سستی و عقب‌ماندگی ایران اسلامی در همه حوزه‌ها به ویژه نیروی نظامی است امروز جمهوری اسلامی از مطلوبترین حد ثبات و امنیت برخوردار است.

سرتیپ حیدری افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در راس آن‌ها قرار دارند در برهه حساس کنونی در منطقه حضور داشته و مذبوحانه تلاش دارند با حمایت عناصر جیره‌خوار و دست نشاندگان خود، ایران را کشوری ناامن جلوه دهند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با بیان اینکه دشمن از وجود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌‌شدت ترس و هراس دارد، افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت و حفاظت 630 کیلومتر از نوار مرزی شرق ایران را در جوار افغانستان برعهده دارد و در آینده نزدیک تا انتهای مرزهای جنوب شرقی ایران این حضور و اقتدار مستحکم را به رخ جهانیان می‌کشاند. 

استان خراسان رضوی در شرق ایران 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر از این امتداد در حوزه شهرستان تایباد واقع است.

کلیدواژه