تجمع اعتراضی مردم ایران در واکنش به اقدام موهن علیه پیامبر (ص)؛ فردا
(last modified 1399-06-19T09:10:13+00:00 )
سنبله 19, 1399 13:40 Asia/Kabul
  • تجمع اعتراضی مردم ایران در واکنش به اقدام موهن علیه پیامبر (ص)؛ فردا
    تجمع اعتراضی مردم ایران در واکنش به اقدام موهن علیه پیامبر (ص)؛ فردا

تجمع اعتراضی مردم ایران در واکنش به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص)، فردا (پنجشنبه) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» Charlie Hebdo اخیراً در اقدامی گستاخانه کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد.
به گزارش ایرنا، «نصرت‌الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایران روز چهارشنبه گفت، بعد از صدور پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (ص)، گروه های مختلف برای برگزاری راهپیمایی و تجمع اعتراضی اعلام آمادگی کردند و قرار شد فردا (پنجشنبه) به صورت سراسری تجمعاتی در ایران برای برائت از آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شود.
لطفی در این حال تصریح کرد،تجمع اعتراضی مردم ایران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه شنبه در پیامی با محکوم کردن اهانت اخیر این نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر (ص) اعلام کردند، سیاستهای عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولتهای استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد.
حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای افزودند، این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی نیز باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند، ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

 

کلیدواژه