قدردانی روحانی از مردم و همه دست اندرکاران برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران
(last modified 1399-06-22T04:18:23+00:00 )
سنبله 22, 1399 08:48 Asia/Kabul
  • قدردانی روحانی از مردم و همه دست اندرکاران برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران

رئیس جمهوری اسلامی ایران جمعه شب از مردم و همه دست اندرکاران اعم از هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در برخی از حوزه های انتخابیه ایران، قدردانی کرد.

به گزارش رادیو دری، "حسن روحانی" در گفت وگو با وزیر کشور ایران، ضمن دریافت گزارش روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در حوزه هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شده بود، تاکید کرد، برگزاری انتخابات با رعایت دقیق قوانین و با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات بسیار مهم است که باید با حساسیت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شود.

رئیس جمهور اسلامی ایران با اشاره به گزارش وزیر کشور درخصوص نظارت بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان انتخابات و رعایت این دستورالعمل ها از سوی مردم در این زمینه، اظهار داشت: مشکلاتی همچون کرونا نمی تواند مانع از انجام امور مهم از جمله انتخابات شود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها می توان همه کارهای ضروری و لازم  را انجام داد.  

روحانی همچنین در این گفت گو درخصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر این موضوع در همه امور، دستورات لازم را به وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرد.

مهلت رای گیری  دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران در 10 حوزه انتخابیه، ساعت 20 امشب به پایان رسید.

فرایند رای گیری انتخابات دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران در  حوزه‌های انتخابیه «لنجان»، «سمیرم»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره»، «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون»، «زنجان و طارم»، «بیجار»، «کرمانشاه»، «اسلام آباد غرب و دالاهو» و «کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان» از ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شده بود .

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران برای تعیین 290 نماینده، 21 فوریه با مشارکت بیش از 24 میلیون و 500 هزار نفر از واجدین شرایط در سراسر ایران برگزار شد؛ از 208 حوزه انتخابیه مجلس یازدهم، 197 حوزه در همان مرحله نخست برگزاری انتخابات تعیین تکلیف شدند.

کلیدواژه