سنبله 22, 1399 19:31 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران؛ حاکم بحرین در انتظار انتقام سخت مجاهدان آزادی قدس باشد
    سپاه پاسداران؛ حاکم بحرین در انتظار انتقام سخت مجاهدان آزادی قدس باشد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کرد: حاکم جلاد بحرین در انتظار انتقام سخت مجاهدان قدس و ملت مسلمان و غیرتمند این کشور باشد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (جمعه) از عادی‌سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام ننگین رژیم آل خلیفه در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی که بر خلاف اراده و آرمان مردم مسلمان بحرین صورت پذیرفت، حماقتی بزرگ و فاقد هرگونه مشروعیت است.
این بیانیه می‌افزاید: دومینوی عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با حکام برخی کشورهای عربی که با مهندسی کاخ سفید و رئیس‌جمهوری منفور و بی‌خرد آمریکا است، هرگز به فرجام شوم خود منتهی نخواهد شد و در معادله‌ای معکوس، ارتقای قدرت و دامنه عزم و اراده امت اسلامی در آشکارسازی ظرفیت‌های پنهان و نهفته مقاومت ضد صهیونیستی برای دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای متعلق به جهان اسلام را رقم خواهد زد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به رژیم آل‌خلیفه و دیگر حُکام خائن و جیره‌خوار نظام سلطه و استکبار در باز کردن دروازه‌های نفوذ و ورود رژیم صهیونیستی به منطقه راهبردی خلیج فارس و دریای عمان تاکید کرد: اقدام شیطانی رژیم ستمگر حاکم بر بحرین مانند سایر طرح‌های پلید و خائنانه سازش هیچ دستاوردی برای آمریکا و حامیان صهیونیست‌های کودکش به دنبال ندارد.
در ادامه این بیانیه آمده است: مسببان و بانیان این خیانت‌ها و خباثت‌ها، آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت اسلامی به ویژه مردم شیعه بحرین قرار خواهند گرفت و طومار ننگین کسانی که با خلق ظلم، وحشت، خشونت، کشتار، جنگ و ناامنی، تهدید دائمی امنیت در غرب آسیا و جهان اسلام بوده‌اند، در هم خواهد پیچید.

 

کلیدواژه