سنبله 31, 1399 09:28 Asia/Kabul
  • خطیب‌زاده: نیروهای مقاومت و دیپلماسی دو بال قدرت ایران هستند
    خطیب‌زاده: نیروهای مقاومت و دیپلماسی دو بال قدرت ایران هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، نیروهای مقاومت و دیپلماسی را دو بال قدرت جمهوری اسلامی دانست.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه و تالار دفاع مقدس در تهران با اشاره به نقش دیپلماسی در تثبیت پیروزی‌های ایران در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس برای ایران این بود که دشمنان و بدخواهان کشور به درستی متوجه شدند که هیچ لحظه‌ای تردید در فرزندان این مرز و بوم نخواهد بود و چشم بدخواهان و نیت بدخواهانه از این مملکت همواره دور خواهد بود.

خطیب‌زاده یادآور شد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس دیدند که چگونه ملت ایران با دست خالی در مقابل توطئه قدرت‌های بزرگ از شرق تا غرب ایستادگی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه تنها در مقابل عراق بلکه در عرصه بین‌المللی می‌جنگید، افزود: ایران آن روزها نه تنها با رژیم صدام بلکه با متحدانش و نهادهای بین‌المللی و همان کشورهایی جنگید که امروز به عنوان متحدان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند.

ارتش متجاوز رژیم صدام، دیکتاتور معدوم عراق 31 سنبله سال 1359 مصادف با 22 سپتامبر 1980، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ‌افزارها علیه ایران آغاز کرد؛ 31 سنبله در تقویم ایران، آغاز هفته دفاع مقدس است.

کلیدواژه