میزان 06, 1399 13:22 Asia/Kabul
  • سردار حاجی زاده: ایران در حوزه هوافضا در تراز جهانی قرار دارد
    سردار حاجی زاده: ایران در حوزه هوافضا در تراز جهانی قرار دارد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای حوزه دفاعی ایران، مرهون دوران دفاع مقدس است گفت، ایران درحوزه خودکفایی و دستیابی به فناوری‌های دفاعی به ویژه در حوزه هوافضا در تراز جهانی قرار دارد.

سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های راهبردی این نیرو در تهران افزود، ایران امروز در حوزه موشکی زمین به زمین، پدافند هوایی و رادارها، پهپاد، جنگ الکترونیک و ماهواره در زمره 10 کشور اول جهان قرار دارد.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه ایران در دوران دفاع مقدس آموخت که باید قوی و خودکفا شود تاکید کرد، ضعیف بودن در این جهان، محکوم به نابود شدن است.
نمایشگاه دائمی دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوا فضای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولان افتتاح شد.
در این نمایشگاه بخشی از دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های موشکی، پهپادی، ماهواره‌ای و پدافند سامانه‌های کشف و شناسایی و جنگ الکترونیک و نیز دستاورد‌های مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به نمایش درآمده است.

 

کلیدواژه