میزان 06, 1399 14:04 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: ایران هیچ‌گاه در تولید قدرت متوقف نمی‌شود
    سرلشکر سلامی: ایران هیچ‌گاه در تولید قدرت متوقف نمی‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های راهبردی هوافضای نیروی هوافضای سپاه پاسداران را نماد اعتماد به نفس ملی ایران اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه در تولید قدرت متوقف نمی‌شود.

نمایشگاه دائمی دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوافضا متعلق به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه  در تهران افتتاح شد.
سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه دائمی دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوافضا گفت: بخش عمده‌ای از این پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در دوره تحریم حاصل شده که بیانگر این واقعیت است که ایران توانسته از تحریم‌ها فرصت پیشرفت شتاب‌دار در حوزه‌های دفاعی بسازد.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه در نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوافضا، نقشه جامع قدرت بازدارنده نظام به نمایش درآمده است، افزود: جنگ امروز، جنگ اراده‌ها است و ملت ایران با شناخت مسیر روشن خود با عزم و اراده‌ی قوی این راه را ادامه می‌دهد.
در نمایشگاه دائمی دستاورد‌ها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوافضای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های راهبردی این نیرو در حوزه‌های موشکی، پهپادی، ماهواره ای و پدافند سامانه‌های کشف و شناسایی و جنگ الکترونیک و نیز دستاوردهای مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به نمایش درآمده است.
در این نمایشگاه همچنین تعدادی از پهپاد‌های متجاوز اعم از آمریکایی و صهیونیستی که توسط سامانه‌های پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط شده‌اند، به نمایش درآمده است.

 

کلیدواژه