میزان 07, 1399 18:27 Asia/Kabul
  • کنعانی مقدم: آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

رییس ستاد همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت: آشکارسازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان ملت فلسطین با هدف تبلیغات انتخاباتی برای «دونالد ترامپ» است.

«حسین کنعانی‌مقدم» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: این دو کشور هیچ‌گاه در جنگ با رژیم صهیونیستی نبوده‌اند که اکنون صلح کنند بلکه رابطه مخفیانه داشتند و اکنون این روابط را آشکار کردند.

رییس ستاد همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی آشکار سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین را تئاتر نمایشی «دونالد ترامپ» دانست و افزود: عربستان سعودی با ورود خزنده به علنی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خود را در تله مرگ صهیونیست‌ها می‌اندازد.  

وی با بیان اینکه هرچه محور مقاومت مقتدرتر شود، رخدادهای فعلی تاثیر کمتری بر مساله فلسطین خواهد داشت، تصریح کرد با شکل گیری جنبش‌های مقاومت در فلسطین به ویژه حماس و جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی با این واقعیت روبرو شد که هر زمانی که دست به تجاوز بزند با مقابله به مثل و اقدام متقابل مقاومت روبرو می شود.

در همین حال، رییس ستاد همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام کرد چهارمین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی روز چهارشنبه در باغ موزه دفاع مقدس در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

این اجلاس با مشارکت گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش جهاد اسلامی و حماس، جمعیت دفاع از ملت فلسطین،  دبیرخانه اتحادیه بین المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌ شود.

 

کلیدواژه