ولایتی: پازل خیانت به آرمان فلسطین به سقوط حکام دست‌نشانده منجر می‌شود
(last modified 1399-07-09T05:09:22+00:00 )
میزان 09, 1399 09:39 Asia/Kabul
  • ولایتی: پازل خیانت به آرمان فلسطین به سقوط حکام دست‌نشانده منجر می‌شود
    ولایتی: پازل خیانت به آرمان فلسطین به سقوط حکام دست‌نشانده منجر می‌شود

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: پازل خیانت و پشت کردن به آرمان فلسطین عاقبت به دومینوی سقوط حکام دست‌نشانده خواهد انجامید.

«علی‌اکبر ولایتی» روز سه شنبه در سیزدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در ایجاد گفتمان مقاومت تصریح کرد: پیامدهای این گفتمان، اتحاد و انسجام مسلمانان منطقه و جهان، شکست طرح‌های آمریکایی‌ها و هم پیمانان آنان، تغییر جغرافیای سیاسی منطقه و شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در رویارویی نظامی با انتفاضه مردم مظلوم فلسطین بوده است.

ولایتی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در پی شکست طرح معامله قرن به منظور فریب افکار داخلی در آستانه انتخابات، ایادی منطقه‌ای خویش را بر آن داشته‌اند تا با آشکار سازی و عادی سازی روابط پنهانی و ننگین، خدمتی دیگر را به لابی صهیونیستی به عمل آورند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به ضرورت‌های روشنگریِ ابعاد خیانت به آرمان فلسطین تاکید کرد: نخبگان و اندیشمندان اسلامی با تبیین سریع و روشن ابعاد طرح‌هایی همچون عادی‌سازی روابط و معامله قرن از آثار و پیامدهای سازش و تسلیم، آحاد جوامع اسلامی را آگاه و بیدار سازند و مقاومت را به عنوان تنها راه علاج و آزادی فلسطین مظلوم معرفی کنند.

کلیدواژه