میزان 09, 1399 09:45 Asia/Kabul
  • علنی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ خیانت به آرمان فلسطین
    علنی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ خیانت به آرمان فلسطین

جمعیت دفاع از ملت فلسطین، اقدام برخی رژیم‌های عربی در علنی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را در تضاد با دستورات صریح دین اسلام و خیانتی بزرگ به آرمان فلسطین و قدس شریف عنوان کرد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین روز سه شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین با اشاره به سکوت مراجع قضایی درخصوص جنایت صهیونیست‌ها در قتل نوجوان فلسطینی در سال 2000، از همه مجامع بین‌المللی درخواست کرد، به وظیفه قانونی خود که برای آن تاسیس شده‌اند عمل کرده و جنایتکاران صهیونیست را مورد پیگرد قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: سکوت دولت‌ها و مجامع بین‌المللی موجب تشویق اشغالگران صهیونیست برای افزایش و گسترش اقدامات جنایتکارانه‌شان علیه ملت فلسطین و ملل منطقه خواهد شد، بر این اساس انفعال و سکوت دولت‌های جهان و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل رژیم صهیونیستی، پذیرفتنی نیست.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اقدام خیانت‌بار برخی رژیم‌های عربی در علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هم‌پیمانی با اشغالگران صهیونیست نه تنها مزیتی برای این دولت‌ها ندارد بلکه حجم عظیمی از تهدیدات را به سمت آنها روانه خواهد کرد و همچنین صهیونیست‌ها را در شدت بخشی به جنایاتشان در جغرافیای فلسطین تشویق می‌کند.

«محمد الدوره» Muhammad al-Durrah نوجوان 12 ساله فلسطینی، 30 سپتامبر 2000 (9میزان 1379) هنگامی که پشت پدر خود مخفی شده بود تا از آتش نظامیان صهیونیستی در اَمان باشد، توسط یک نظامی اسرائیلی با شلیک چند گلوله در برابر دیدگان پدرش، مردم و شبکه‌های خبری به شهادت رسید.

روز شهادت «محمد الدوره» در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شده است.

کلیدواژه