سردار جزایری :منشأ مشکلات منطقه غرب آسیا، آمریکا است
(last modified 1395-07-26T07:26:58+00:00 )
میزان 26, 1395 11:56 Asia/Kabul
  •  سردار جزایری :منشأ مشکلات منطقه غرب آسیا، آمریکا است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: منشأ همه مشکلات منطقه غرب آسیا، ناشی از سلطه گری آمریکا است.

سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر وزیرامورخارجه آمریکا افزود: جنگ های خونین در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، ادامه اشغالگری صهیونیستها در فلسطین، جنگ رژیم بعثی صدام ضد ایران، منازعات لبنان، بحرین و سایر حوادث و وقایعی که هر یک به گونه ای هزاران کشته و مجروح و خرابی های پایان ناپذیر را به همراه آورده است تنها بخشی از عملکرد هیات حاکمه شیطانی آمریکا در منطقه و فراتر از آن به شمار می آید.

به گزارش ایرنا؛سردار جزایری تصریح کرد: حضور آمریکا در منطقه غده سرطانی بدخیمی است که تنها راه علاج آن خارج کردن این غده چرکین و اخراج آمریکا از منطقه است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه "عقده گشایی وزیرامورخارجه آمریکا در مورد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مشکل کاخ سفید را حل نمی کند" تاکید کرد: چنانچه آمریکا بخواهد از بن بست منطقه رهایی یابد تنها چاره آن است که با قبول خطای راهبردی و پذیرش مسئولیت هزاران اقدام جنایتکارانه منطقه را ترک و ملتهای حاضر در جنوب غرب آسیا را از شر توطئه های برزگ رهایی بخشد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران افزود: در ایران هیچکس به آمریکا اجازه نمی دهد بدعهدی هایش را با مسائل دفاعی و منافع مقاومت گره بزند.

کلیدواژه