میزان 22, 1399 19:11 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: تمام ظرفیت‌ سپاه در خدمت‌ بیماران کرونایی قرار دارد
    سرلشکر سلامی: تمام ظرفیت‌ سپاه در خدمت‌ بیماران کرونایی قرار دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام ظرفیت سپاه در همه زمینه‌ها از جمله نیروی زمینی، دریایی در بیمارستان‌ها و بسیج در خدمت‌ به بیماران کرونایی قرار دارد.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در نشست با وزیر و معاونان وزارت بهداشت ایران خاطرنشان کرد: میدان مبارزه با کرونا، آزمایش بسیار بزرگی بود که جامعه پزشکی و درمانی را با مفاهیم زیبا و درخشانی مثل شرافت، فداکاری، وفاداری، ایثار و از خود گذشتگی به تصویر کشید.

سرلشکر سلامی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان وزارت بهداشت ایران تصریح کرد: قطعا فداکاری کادر درمانی در حافظه مردم ایران ثبت خواهد شد و نقش‌های ماندگار آن‌ها همیشه جاودان خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که آرایش امروز سپاه، آرایش جنگی برای مقابله با کرونا است، گفت: ظرفیت امروز سپاه در تمام کشور در خدمت وزارت بهداشت و مردم ایران است.

سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست از فعال کردن چند بیمارستان صحرایی در ایران برای خدمت‌دهی به بیماران کرونایی خبر داد.

دریادار تنگسیری افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 39 هزار بسته مومنانه به محروم‌ترین نقاط کشور ارسال کرده است.

«سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز در این نشست با اشاره به آثار مخرب تحریم‌ها بر شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها بر ایران، تامین دارو و تجهیزات پزشکی را با مشکل مواجه کرده است.

نمکی همچنین با بیان اینکه آزمایش حیوانی واکسن کرونای تولید داخل نتایج خوبی داشته است، افزود: به زودی آزمایش این واکسن بر روی نمونه انسانی هم آغاز می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز گذشته (دوشنبه) در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح ایران با اشاره به خدمات مختلف نیروهای مسلح به ملت ایران بویژه در شرایط کنونی بیماری کرونا خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً نیروهایی آبرومند و شرافتمند هستند.

کلیدواژه