سردار حجازی: منطقه برای آمریکایی ها نا امن شده است
(last modified 1399-07-26T04:44:06+00:00 )
میزان 26, 1399 09:14 Asia/Kabul
  • سردار حجازی: منطقه برای آمریکایی ها نا امن شده است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی، منطقه برای نیروهای آمریکایی امن‌تر شده است، گفت، «اگر منطقه برای شما امن‌تر شده، چرا فرار می‌کنید؟»

سردار سرتیپ «سید محمد حجازی» جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در پنجمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در تهران تاکید کرد، نیروهای آمریکایی در سراسر جهان در وحشت به سر می برند.

سردار حجازی افزود، آمریکا می خواهد از افغانستان به سرعت فرار کند و این نحوه خارج شدن از منطقه از روی ترس است چون منطقه برای آن ها ناامن شده است.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکای امروز تنها و منزوی‌تر از همیشه است اظهار کرد، جریان مقاومت ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و تجربه ثابت کرده محور مقاومت، همواره پیروزی و پیشرفت نصیبش شده و آنچه نصیب دشمن شده پسرفت و رسوایی است.

سردار حجازی همچنین با اشاره به عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی گفت، ملت‌های مسلمان منطقه با این گونه اقدامات به شدت مخالف اند.

پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت با محوریت فلسطین و نظم آینده جهانی، روز جمعه در تهران برگزار شد.

در این اجلاس از نمایندگانی از نیجریه، یمن، فلسطین، لبنان و بحرین که پرچم مبارزه با استکبار جهانی را در منطقه به دوش گرفته اند، قدردانی شد.

کلیدواژه