میزان 29, 1399 18:05 Asia/Kabul
  • سرلشکر رشید: ارتش و سپاه مقابل تهدیدات آرایش دفاعی و تهاجمی دارند
    سرلشکر رشید: ارتش و سپاه مقابل تهدیدات آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ایران گفت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ایران روز سه‌شنبه در آستانه «رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99» اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت دفاعی را با رویکرد بازدارندگی تهاجمی ساماندهی کرده‌اند و این قدرت دفاعی بیشترین انطباق و تناسب را با مؤلفه‌های فرهنگی-تاریخی دارد.

«رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99» به صورت مشترک بین ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی ایران از فردا (چهارشنبه) در منطقه‌ای به وسعت بیش از نیمی از کشور آغاز می‌شود.

سرلشکر رشید با بیان اینکه نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به آینده با وجود چالش‌ها و دشواری‌ها، با پشتوانه عظیم ملت ایران، سرشار از امید است، افزود: آنچه پیش رو قرار دارد به مراتب آسان‌تر از دشواری‌هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح با توکل بر خداوند و تلاش و مجاهدت پشت سر گذاشته‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ایران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران با سختکوشی سرسختانه از تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور، در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد.

کلیدواژه