عقرب 04, 1399 12:09 Asia/Kabul
  • برگزاری رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نیروی زمینی ارتش ایران
    برگزاری رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نیروی زمینی ارتش ایران

رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی شمال غرب کشور برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری صدا و سیما، رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نیروی زمینی ارتش ایران به صورت تک شبانه و روزانه با هدف نمایش اقتدار و آمادگی رزمی و ارتقای تحرک در منطقه عمومی شمال غرب  کشور با موفقیت برگزار شد.

یگان‌های حاضر در این رزمایش با ساختار جدید نیروی زمینی ارتش ایران که تیپ های پیاده مکانیزه به تیپ های متحرک هجومی تغییر ماهیت داده اند، برای دومین بار در این منطقه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش تخصصیِ تاکتیکی، یگان‌های پیاده، مهندسی، پهپاد و توپخانه در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در دو مرحله شبانه و روزانه تیپ متحرک هجومی را پشتیبانی کردند.

در تک روزانه نیز تیپ متحرک هجومی با اجرای طرح‌های رزمی به اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش دست یافت.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران روز یک شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش عاشقان ولایت 99 ارتش جمهوری اسلامی گفت، نیروی زمینی ارتش ایران مبتنی بر اوامر فرمانده معظم کل قوا، تبدیل به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع شده است.

سرتیپ حیدری تصریح کرد، نیروی زمینی ارتش ایران با همان روحیه آفندی و با همان روحیه هجومی که دارد رزمایش عاشقان ولایت 99 را بصورت کاملاً هدفمند انجام داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران خاطرنشان کرد، این نیرو آمادگی دارد که طومار هر متجاوزی را در کوتاه ترین زمان ممکن در هم بپیچد.

 

کلیدواژه