عقرب 10, 1399 18:24 Asia/Kabul
  • مجلس ایران: دولتمردان فرانسه از مسلمانان جهان عذرخواهی کنند
    مجلس ایران: دولتمردان فرانسه از مسلمانان جهان عذرخواهی کنند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اهانت‌های پی در پی به ساحت پیامبر اسلام (ص) هدفمند و بر اساس سیاست‌های رذیلانه صهیونیسم جهانی پیش می‌رود، از دولتمردان فرانسه خواستند، از مسلمان جهان عدرخواهی و دلجویی کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز شنبه در بیانیه‌ای تصریح کردند: بار دیگر جهان اسلام شاهد بروز افکاری پلید و منحوس از شیاطین انسان‌نما شده است و بیش از گذشته با شرارت و فکری و عقیدتی خود، تحت لوای آزادی بیان شراره‌های متعفن اذهان خود را منتشر می‌کنند.

نمایندگان مجلس ایران با اشاره به اینکه تمام موحدین عالم اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی، اهانت‌های پی در پی به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم می‌کنند، خاطرنشان کردند: اگر برای این توهین اقدامی صورت نگیرد، برخی بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص) جرأت توهین به مسیح ذبیح الله و موسی کلیم الله و ابراهیم خلیل الله را به خود خواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف این شیاطین که در دل غرب جا خوش کردند زدودن چهره یکتاپرستی و توحید از میان تمامی بندگان خدا و تسلط بر اذهان و قلوب آنها است؛ درحالی  که تمام انبیاء الهی دریای معرفت، مهربانی و درستی هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران ضمن شرم آور توصیف کردن این اقدام سخیف و شیطانی در تذکری به دولتمردان فرانسه، یادآور شدند: دولتمردان فرانسه ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیرانسانی از تمامی مسلمانان جهان دلجویی و عذرخواهی کنند.

در همین حال، «عبدالعلی علی‌ عسکری» رئیس سازمان صداوسیمای ایران در پیامی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

کلیدواژه