عقرب 13, 1399 13:00 Asia/Kabul
  • وزارت دفاع ایران: ملت ایران در مبارزه با استکبار عزمی جدی دارد
    وزارت دفاع ایران: ملت ایران در مبارزه با استکبار عزمی جدی دارد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه ای بمناسبت 13 آبان روز استکبار ستیزی، اعلام کرد: استکبارستیزی و مقابله با  هرگونه زورگویی و ارعاب ملت‌ها با فلسفه وجودی انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.

امروز (سه شنبه) سیزدهم آبان (سوم نوامبر 2020) روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» در جمهوری اسلامی ایران است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه در این بیانیه تاکید کرد: ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نه تنها چشم فتنه را کور کرد بلکه ثابت کرد که در مبارزه با استکبار و ایادی آنان عزمی جدی دارد.

این بیانیه می افزاید، امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه زورگویی، ظلم، جنایت، ‌ قلدرمآبی و تحریم های ظالمانه و شکننده علیه ملت بزرگ و آزادیخواه ایران اسلامی، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  بار دیگر عیان و هویدا شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، تحمیل جنگی نابرابر به ملت، ‌شهید و مجروح کردن دهها هزار نفر، ‌ به تاراج بردن امکانات حیاتی در تهاجمی ددمنشانه، اعمال شدیدترین فشاهای سیاسی، اجتماعی و امنیتی، تهاجم همه جانبه فرهنگی علیه بنیان‌های فکری و اعتقادی ملت، راه اندازی جنگ های نیابتی توسط گروه های جنایتکار تروریستی و اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی تاریخ علیه یک ملت مظلوم، تنها گوشه‌هایی از جنایات اثبات شده آمریکای جنایتکار و اذنابش علیه ملت ایران است.

وزارت دفاع ایران تاکید کرد: بی‌تردید علی رغم تغییرات راهبردی امریکا در نوع دشمنی علیه ملت ایران، بیش از هر زمان دیگری ثابت شد که سیاست‌های یک جانبه گرایانه و سلطه طلب منطقه ای آمریکا شکست خورده است و سردمداران متوهم و کوردل کاخ سفید دیگر گزینه‌ای برای به زانو درآوردن ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی ندارند.

 

کلیدواژه