عقرب 13, 1399 19:29 Asia/Kabul
  • پایان موفقیت آمیز نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت
    پایان موفقیت آمیز نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با وجود تحریم‌های همه جانبه، با موفقیت کامل برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «عزیز نصیر زاده» امروز سه شنبه در پایان نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این رزمایش موفقیت آمیز بود و به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران افزود: دوستان و دشمنان بدانند که این رزمایش با این کیفیت در شرایطی برگزار می شود که دشمنان ملت ایران سالهاست تحریم حداکثری را بر نیروهای مسلح ایران اعمال کرده اند.

در همین حال؛ امیر سرتیپ «فرهاد گودرزی» سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی «فدائیان حریم ولایت» نیروی هوایی ارتش ایران با اعلام پایان رزمایش گفت: این رزمایش  پیام امنیت، ثبات، دوستی و صلح پایدار برای کشورهای منطقه و پیام دلگرمی و اطمینان خاطر برای ملت ایران و پیام آمادگی برای دفاع و پاسخ کوبنده در صورت اشتباه و خطای محاسباتی برای دشمنان داشت.

رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت به مدت پنج روز در منطقه انارک اصفهان (مرکز ایران) برگزار شد که امروز(سه شنبه) روز اصلی آن بود.

کلیدواژه