عقرب 15, 1399 09:01 Asia/Kabul
  • تروریسم، نیازمند مبارزه پایدار و بدور از سیاسی‌کاری است
    تروریسم، نیازمند مبارزه پایدار و بدور از سیاسی‌کاری است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد: تروریسم، نیازمند مبارزه پایدار، هوشمند، مستمر و همه جانبه و بدور از هرگونه سیاسی کاری و مصلحت‌های سوداگرانه اقتصادی و سیاسی است.

به گزارش ایرنا، «بهرام قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه روز چهارشنبه با اشاره به حضور خود در سفارت افغانستان در پاریس و امضای دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل در توئیتر نوشت: ریشه‌های مالی، لجستیک، آموزش و تئوریک اینگونه اقدامات و حامیان واقعی آنان در اشکال مختلف، برای تمامی قدرت‌ها و کشور‌هایی که مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را سرلوحه کار خود می‌دانند، شناخته شده است.

قاسمی با ابراز تاسف از استاندارد‌های دوگانه در جهان تاکید کرد: تروریسم و ترور به هر شکل آن و در هر کجا و با هر هدف محکوم و نیازمند یک مبارزه پایدار، هوشمند، مستمر و همه جانبه و بدور از هرگونه سیاسی کاری و مصلحت‌های سوداگرانه اقتصادی و سیاسی است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه یادآور شد: جان آدمی و کرامت انسانی نباید لگدمال و قربانی پندار و کردار‌های سودجویانه زورمداران زرپرست قرار گیرد.

سه مهاجم مسلح روز دوشنبه  با ورود به دانشگاه کابل پس از انفجار بمبی، شماری از دانشجویان این دانشگاه را به رگبار بستند که در پی این حمله تروریستی 20دانشجو کشته و بیش از 40 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه