روحانی: دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود
(last modified Thu, 05 Nov 2020 08:18:42 GMT )
عقرب 15, 1399 12:48 Asia/Kabul
  • روحانی: دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود
    روحانی: دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ایران مهم نیست، گفت: بی تردید دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در مراسم بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری ایران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا افزود: آمریکایی‌ها راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون، مقررات و فشار افکار عمومی و صبر و مقاومت  ملت بزرگ ایران تسلیم شوند.

 روحانی  با بیان اینکه مهم نیست دولت آمریکا در اختیار چه شخص و حزبی باشد، تصریح کرد: در  8 ماه گذشته مردم ایران هم کرونا را تحمل و هم در برابر تحریم و سختی‌ها مقابله کردند و توانستند در برابر این همه فشار بایستند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران از دلایل و نشانه های مهم موفقیت‌های مردم ایران را افتتاح پروژه های ملی در کشور دانست و گفت: ملت ایران متوقف نمی‌شود و در برابر فشارها زانو نمی زند و کمر خم نمی‌کند.

مرحله اول طرح شیرین‌سازی آب و قطعه اول خط انتقال آب از خلیج‌فارس فلات مرکزی ایران (بندرعباس - سیرجان) صبح امروز افتتاح شد.

با آغاز بکار این طرح، در مرحله اول، روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب آب برای مصارف آشامیدنی و صنایع در استان‌های هرمزگان و کرمان، نمک‌زدایی می‌شود.

کلیدواژه