قوس 03, 1399 15:12 Asia/Kabul
  • حقوق بشر به ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل تبدیل شده است
    حقوق بشر به ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل تبدیل شده است

رئیس قوه قضائیه ایران با بیان اینکه کانادا ناقض حقوق بشر و پناهگاهی برای مفسدان و تبهکاران است، افزود: کشورها متوجه شده اند حقوق بشر دستخوش سیاست زدگی جدی و به ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا،«سید ابراهیم رئیسی» رییس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه در شورای عالی قوه قضاییه ،افزود: اکثریت کشورها با قطعنامه به اصطلاح حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران که بانی آن کانادایی ها بودند و طبق معمول امریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی از آن حمایت کردند، موافق نبودند.

رئیس قوه قضاییه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه های دینی  به معنی واقعی کلمه به حفظ حقوق انسان پایبند است،افزود:کانادا خود ناقض حقوق بشر و پناهگاهی برای مفسدان و تبهکاران است که باید علیه آن قطعنامه بدهند.

رئیسی با اشاره به اینکه سازمان ملل در برخورد با مبارزه جمهوری اسلامی با مساله مواد مخدر و قاچاقچیان، دچار تناقض است،خاطرنشان کرد:اگر ایران جلوی قاچاق مواد مخدر را نگیرد، همه اروپا و امریکا را مواد مخدر فرا می گیرد.

رئیس قوه قضائیه ایران همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت:مادامی که بسیج باشد و روحیه بسیجی در کشور حاکم باشد، دشمن به این کشور طمع نخواهد کرد و ما می توانیم بر همه مشکلات، توطئه ها و فتنه های دشمنان فائق آییم.

کلیدواژه