قوس 04, 1399 10:32 Asia/Kabul
  • آیت الله اختری: عادی سازی روابط با اسرائیل با حمایت عربستان صورت گرفته است
    آیت الله اختری: عادی سازی روابط با اسرائیل با حمایت عربستان صورت گرفته است

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری ایران گفت: عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با حمایت و زمینه سازی عربستان صورت گرفته است.

آیت‌الله «محمدحسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری ایران روز سه شنبه در  در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)درباره اخبار مرتبط با سفر مخفیانه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به عربستان افزود: سران رژیم آل سعود حامی و زمینه ساز عادی سازی روابط امارات، بحرین و سودان با اسرائیل هستند.
آیت‌الله اختری تصریح کرد: مجموعه جنایت‌ها و خیانت‌هایی که در منطقه صورت گرفته از قبیل الحاق جولان، کرانه باختری، توسعه شهرک سازی‌ها، حمایت مستقیم از رژیم صهیونیستی در بمباران فلسطین و تخریب خانه‌های مردم و آواره کردن فلسطینیان همه با هماهنگی حامیان منطقه‌ای  رژیم صهیونیستی بوه است.
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری ایران افزود: مسلمانان و کشورهای اسلامی و فلسطینیان نباید در مسئله فلسطین کوتاه بیایند و از کنار این قضیه به سادگی بگذرند.
آیت‌الله اختری تاکید کرد: مسلمانان بدانند رژیم آل سعود دشمن مسلمانان و هم پیمان با دشمن مسلمانان و فلسطینیان است و فلسطینی ها هم بدانند مردم مسلمان کنارشان هستند و در برابر این جنایت‌ها و کودک کشی‌های اسرائیل ایستادگی می‌کنند.
تارنمای روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" روز دوشنبه از سفر مخفیانه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار با «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور خبر داد.

 

کلیدواژه