قوس 05, 1399 11:13 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است
    رهبر معظم انقلاب: بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، این نیرو را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

امروز (چهارشنبه) 25 نوامبر 2020، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی که روز چهارشنبه منتشر شد، تصریح کردند: بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شدند: در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود و حضور بسیج جلوه می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه این پیام با اشاره به اینکه ایمان و عزم، و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانایی‌ها و گره‌گشایی‌ها است، افزودند: این‌ها خود نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آن‌ها را حفظ کرد و بر آن افزود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است، خاطرنشان کردند: دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تاکید کردند: مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند.

کلیدواژه