قوس 07, 1399 12:57 Asia/Kabul
  • وزارت دفاع ایران: قدرت دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است
    وزارت دفاع ایران: قدرت دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، قدرت دریایی ایران را لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه دانست.

به گزارش رادیودری، در بیانیه روز جمعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اقتدار بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: قدرت بازدارندگی و دفاع دریایی ایران به‌عنوان نقطه اعتماد و اطمینان بخش ملت ایران، لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه راهبردی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است.

این بیانیه می افزاید: نیروی دریایی ایران با تولید جدیدترین دستاوردهای دفاعی، دشمنان و بدخواهان میهن اسلامی را بیمناک کرده و به هرگونه خطایی از سوی دشمنان، پاسخی سخت، ویران‌گر و پشیمان‌کننده خواهند داد.

در بیانیه وزارت دفاع نیروهای مسلح ایران آمده است: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دفاع مقدس، با سرعت کم‌نظیر، فرایند روزآمدسازی و دست‌یابی به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه برای مواجهه موفق با مقتضیات و الزامات فراروی را سپری و تولید قدرت بومی در حوزه امنیت‌افزایی برای آب‌های منطقه ای و فراسرزمینی را به «واقعیت»  تبدیل کرده است.

امروز (جمعه) هفتم آذر/قوس (27 نوامبر) سالروز حماسـه‌آفرینى پرسنل ناوچه موشک‌انداز «پیکان»، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

کلیدواژه