قوس 07, 1399 19:16 Asia/Kabul
  • واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دکتر فخری زاده
    واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دکتر فخری زاده

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده و تاکید بر اینکه قطعا عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد، گفت: راه شهید فخری زاده پرشتاب تر از قبل تداوم خواهد یافت.

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران عصر امروز (جمعه) در یک حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار رادیو دری به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت دانشمند برجسته و  پاسدار رشید انقلاب اسلامی" دکتر محسن فخری زاده" ، تصریح کرد: اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از  عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

سردار سلامی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بی‌شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین  ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و  فرزندان ملت ایران در  دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به حضرت آیت‌الله خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا، مردم ایران، همکاران این شهید در وزارت دفاع و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت گفت.

همچنین پیام سردار سرلشکر سلامی  پس از انتشار خبر ترور آقای محسن فخری زاده از محققان علمی ایران ، در صفحه شخصی وی در فضای مجازی منتشر شده است.

در پیام سردار سلامی آمده است: 

صهیونیست ها دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند ، اما فقط خود آنها می دانند پاسخ این اقدام را ما کجا داده ایم ، ما اعلام نمی کنیم اما خود آن ها می دانند.

در صحنه های تاریخی گذشته نشان دادیم که هیچ عملی را بدون پاسخ و انتقام نمی گذاریم.

Image Caption

 

کلیدواژه