ترور دانشمند ایرانی؛ آشکارتر شدن کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی
(last modified 1399-09-07T19:40:00+00:00 )
قوس 08, 1399 00:10 Asia/Kabul
  • ترور دانشمند ایرانی؛ آشکارتر شدن کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی
    ترور دانشمند ایرانی؛ آشکارتر شدن کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران را موجب آشکارتر شدن چهره پلید و سرشار  از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دانست.

عناصر تروریستی مسلح، عصر امروز (جمعه) خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در پیامی تصریح کرد: دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و‌ پیشرفت فرزندان ملت ایران در تمامی عرصه‌های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی آورده‌اند.

قالیباف با تاکید بر اینکه مردم ایران پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد، یادآور شد: آحاد ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند، اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم‌‌ آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت.

سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی ایران نیز در پیامی تاکید کرد: شهادت دانشمندان ایرانی موجب بیداری ملت‌های مظلوم جهان خواهد شد.

کلیدواژه