قوس 09, 1399 14:40 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی تاوان ترور شهید فخری‌زاده را خواهد داد
    رژیم صهیونیستی تاوان ترور شهید فخری‌زاده را خواهد داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر اینکه دست رژیم آدمکش صهیونیستی در ترور شهید «محسن فخری زاده» کاملا آشکار است، اعلام کردند: عوامل رژیم صهیونیستی قطعا تاوان این وقاحت خود را به نحو مقتضی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش رادیودری، عناصر تروریستی مسلح، جمعه گذشته خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در بیانیه‌ای یادآور شدند: فاجعه تلخ ترور دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور،  تمامی مردم ایران را داغدار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: اگرچه عوامل رژیم صهیونیستی از درک آنکه دانش هسته‌ای مدت‌ها است بومی و در ذهن و دل هزاران جوان دانشمند ممتاز و نخبه تا ابد ماندگار شده است، اما قطعا تاوان این وقاحت خود را به نحو مقتضی پرداخت خواهند کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران همچنین در این بیانیه بر ضرورت احیای صنعت هسته‌ای کشور از طریق پایان اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و جلوگیری از ادامه رژیم های بازرسی بی‌سابقه آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کردند.

کلیدواژه