قوس 17, 1399 09:32 Asia/Kabul
  • سرتیپ فدوی: آمریکایی‌ها قادر به توقف انقلاب اسلامی نیستند
    سرتیپ فدوی: آمریکایی‌ها قادر به توقف انقلاب اسلامی نیستند

جانشین فرمانده کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره ایستادگی و مقاومت ملت ایران و اقرار دشمن به شکست مقابل جمهوری اسلامی گفت: آمریکایی‌ها قادر به توقف انقلاب اسلامی نیستند.

به گزارش رادیودری، سردار سرتیپ «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مبارزه میان جبهه حق و استکبار به سرکردگی آمریکا بوده و ادامه خواهد داشت.

سرتیپ فدوی با تاکید بر اینکه دشمن جرات جنگ سخت با ایران را ندارد، یادآور شد: بیشترین آسیب به جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در زمان دموکرات‌ها از طریق تحریم‌ها وارد شده است و در واقع آن‌ها خباثت‌های عالم را بر سر ملت ایران پیاده کردند. 

جانشین فرمانده کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ترور «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته صنعت دفاعی و هسته‌ای ایران گفت: دست نشاندگان و خبیثان عالم بیش از 17 هزار نفر از مردم عزیز ایران را با حملات تروریستی شهید کردند؛ این شیاطین حتی تاب تحمل جهادگران عرصه علم را هم نداشتند و دست به ترور این عزیزان زدند.

«سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در این مراسم گفت: 16 آذر، نماد مبارزه دانشجو و دانشگاه با حرکت‌های استکباری است و باید دانشجویان آگاه باشند.

جلیلی با بیان اینکه تنها حربه دشمن ترساندن است، خاطرنشان کرد: پیام شهدای انقلاب اسلامی این است که نترسید و نگران نباشید و جهاد علمی را با قدرت ادامه بدهید.

شانزدهم آذر 1399 هجری شمسی (ششم دسامبر 2020 میلادی) در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز دانشجو نامگذاری شده است.

کلیدواژه