قوس 19, 1399 09:14 Asia/Kabul
  • ابلاغ مراتب همدردی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید فخری‌زاده
    ابلاغ مراتب همدردی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید فخری‌زاده

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل با حضور در منزل شهید «محسن فخری‌زاده» با خانواده ایشان دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

«محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، 27 نوامبر/7قوس در حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.

به گزارش رادیودری، «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل در دیدار با خانواده شهید «محسن فخری‌زاده» یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام شهادت دکتر فخری‌زاده بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که این شهید عزیز در آن‌ها فعالیت داشتند، تاکید فرمودند.

در این دیدار یک جلد قرآن کریم از طرف ولایتی به خانواده شهید فخری‌زاده اهداء شد و همسر و فرزندان شهید از ابراز همدردی و محبت مقام معظم رهبری و ابلاغ سلام معظم له قدردانی کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی ایران در پیامی تصریح کردند: این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گران‌بها را به‌خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در این پیام بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی شهید فخری‌زاده تأکید کردند.

کلیدواژه