قوس 23, 1399 08:24 Asia/Kabul
  • پاسخ کوبنده پدافند هوایی ایران به کوچکترین تجاوز
    پاسخ کوبنده پدافند هوایی ایران به کوچکترین تجاوز

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ایران بر پاسخ کوبنده و آتشین به کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور تاکید کرد.

به گزارش رادیودری، امیر سرتیپ «قادر رحیم زاده» جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ایران با اشاره به برخی فعالیت‌های هوایی در منطقه غرب آسیا توسط نیروهای فرامنطقه‌ای گفت: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از جمله پرواز هواپیماهای بمب افکن B52 در فاصله‌ی بیش از 150 کیلومتر از مرزهای هوایی ایران در جنوب خلیج فارس مورد پایش قرار گرفته و قرارگاه پدافند هوایی یکپارچه کشور لحظه به لحظه، تحرکات آن‌ها را مورد رصد قرار می‌دهد.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ایران افزود: قرارگاه پدافند هوایی کشور در قالب شبکه یکپارچه پدافندی به صورت لحظه‌ای تحرکات انواع هواگردهای باسرنشین و بدون سرنشین را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و با بدست آوردن اهداف و رفتارشناسی دشمن طرح‌های متناسب با شرایط را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

سرتیپ رحیم زاده با اشاره به موقعیت راهبردی ایران در منطقه و دشمنی‌های پیاپی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جوانان برومند و متعهد نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوان توانمند پدافند هوایی کشور با اتحاد و انسجام کامل مایه آرامش و آسایش ملت ایران اسلامی هستند.

کلیدواژه