قوس 23, 1399 13:43 Asia/Kabul
  • اعطای نشان «درجه یک نصر» به شهید «فخری زاده»
    اعطای نشان «درجه یک نصر» به شهید «فخری زاده»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران نشان «درجه یک نصر» را به خانواده شهید «محسن فخری زاده» اعطا کرد.

به گزارش رادیودری، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه چند تن از فرماندهان نظامی با حضور در منزل دانشمند شهید «محسن فخری زاده» نشان «درجه یک نصر» را که از سوی فرمانده معظم کل قوا به شهید فخری زاده اهدا شده بود، به خانواده شهید تقدیم کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران نشان درجه یک نصر را ویژه محققان، پژوهشگران و شخصیت‌هایی برجسته ملی که جبهه دفاعی نظام اسلامی را پشتیبانی و حمایت می‌کنند، قلمداد کرد و افزود: براین اساس مقام معظم رهبری بالاترین رتبه آن را که نشان (درجه یک نصر) می‌باشد برای این شهید والامقام که عمر با ارزش خویش را در راستای پشتیبانی و حمایت از جبهه انقلاب اسلامی مبذول داشت، در نظر گرفتند.

سرلشکر باقری تاکید کرد: بی شک انتقام خون شهید عرصه علم و دانش براساس منطق عملیاتی جبهه انقلاب اسلامی در زمان و مکان مناسب از نظام استکبار گرفته خواهد شد و شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: بی تردید مسیر پر فروغی که دانشمند شهید فخری زاده در پیش گرفته بود، با استحکام، دقت و سرعت هر چه بیشتری پیموده خواهد شد.

«محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، 27 نوامبر/7قوس در حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.

کلیدواژه