رهبر معظم انقلاب اسلامی: انتقام آمران و قاتلان سردار سلیمانی قطعی است + تصاویر
(last modified Wed, 16 Dec 2020 07:56:17 GMT )
قوس 26, 1399 12:26 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: انتقام آمران و قاتلان سردار سلیمانی قطعی است + تصاویر
    رهبر معظم انقلاب اسلامی: انتقام آمران و قاتلان سردار سلیمانی قطعی است + تصاویر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آمران و قاتلان سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده آن شهید والامقام، شهید سلیمانی را قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی خواندند و تأکید کردند: با توجه به اینکه آن شهید همواره مردمی بود، برای بزرگداشت او نیز باید از ظرفیت‌های مردمی و تلاشهای فرهنگی و مبتکرانه استفاده شود.
ایشان شهادت سردار سلیمانی را یک حادثه تاریخی خواندند و با اشاره به تبدیل شدن آن شهید به قهرمان ملی برای ایرانیان و قهرمان امت اسلامی افزودند: علت آنکه شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران شد و قشرهای مختلف مردم (حتی آنهایی که تصور نمی‌رفت) او را تکریم و به او ابراز احساسات کردند، این بود که شهید سلیمانی تبلور ارزشهای فرهنگی ایران و ایرانی بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی "شجاعت و مقاومت"، "درایت، تیزهوشی، فداکاری و نوع‌دوستی" را از ویژگی‌های شهید سلیمانی دانستند و خاطر نشان کردند: آن شهید والامقام همچنین اهل معنویت، اخلاص و آخرت بود و هیچ‌گاه اهل تظاهر نبود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی، هم در زمان حیات و هم با شهادت خود استکبار را شکست داد، افزودند: تشییع میلیونی و فراموش‌نشدنی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران و مراسم‌های بزرگداشت این دو شهید، ژنرال‌های جنگ نرم استکبار را متحیر کرد و اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سیلی دیگری که در حمله موشکی به پایگاه امریکایی "عین‌الاسد" زده شد، افزودند: اما سیلی سخت‌تر عبارت است از غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که نیازمند همت جوانان انقلابی و نخبگان مؤمن است و همچنین اخراج امریکایی‌ها از منطقه که همت ملتها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد.

کلیدواژه