رئیسی: تحریم‌ها نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند
(last modified Mon, 21 Dec 2020 11:05:24 GMT )
جدی 01, 1399 15:35 Asia/Kabul
  • رئیسی: تحریم‌ها نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند
    رئیسی: تحریم‌ها نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند

رئیس قوه قضائیه ایران خطاب به غربی‌ها گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند و جمهوری اسلامی از هر امکانی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده خواهد کرد.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه با اشاره به ظلم و ستم غربی‌ها به ملت ایران اظهار کرد: راه مقابله با تهدیدات و بی‌اثر کردن تحریم‌ها، قوی شدن ایران اسلامی در همه عرصه‌هاست.

رئیسی، شکل گیری ایران قدرتمند را در گرو ایستادگی و بی اثر کردن تحریم های دشمن دانست و تأکید کرد: حتی یک ‎ساعت تأخیر در خنثی سازی تحریم ها هم خلاف عقل است، هم خلاف شرع و مسئولان برنامه ریزی و اجرایی نباید یک‎ لحظه را هم برای بی‌اثرکردن تحریم ها و قوی شدن ایران از دست بدهند و این راهبرد اساسی نظام باید با جدیت دنبال شود.

رئیس قوه قضائیه ایران با بیان این که امروز بر همگان آشکار شده که مذاکره با دشمنان جمهوری اسلامی به دلیل عهدشکنی آن‌ها بی‌اثر بوده است، تصریح کرد، نباید با پیمان‌شکنان و دولت‎های بدون میثاق و بدعهد مذاکره کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اجرای احکام اسلامی و قانون از سوی دستگاه قضایی ایران خاطرنشان کرد: فرایند دادرسی در دستگاه عدلیه نظام اسلامی تضمین کننده حقوق اصحاب دعوا، متهم و همه مردم است و امتیاز نظام اسلامی این است که حدود الهی و احکام اسلامی را اجرا می کند و در رسیدگی به پرونده‎‌ها دقت می‌شود تا حق کسی تضییع نشود.

کلیدواژه