جدی 12, 1399 15:58 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: ایران آماده واکنش به تحرکات دشمن در منطقه است
    سرلشکر سلامی: ایران آماده واکنش به تحرکات دشمن در منطقه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحرکات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه را بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آن‌ها در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» دانست و گفت: ایران آماده واکنش به تحرکات دشمن در منطقه است.

به گزارش رادیو دری ، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و همراهانشان در تهران تصریح کرد: جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سرداران مقاومت، بغض فشرده‌ای را در میان جوانان جهان اسلام ایجاد کرده‌ است و این بغض فشرده مثل یک کابوس همیشه آمریکایی‌ها را رنج می‌‌دهد.

سرلشکر سلامی افزود: آن‌ها برای نجات از این کابوس خطرناکی که احساس می‌کنند، اقدام به سلسله تحرکاتی می‌‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر استمرار راه شهدای مقاومت گفت: جوانان جهان اسلام امروز برای بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه و شکست قطعی صهیونیست‌ها مصمم‌تر از گذشته هستند.

سرلشکر سلامی با اشاره به تداوم مسیر انتقام سخت که در منطقه شروع شده است و ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: انتقام سخت، نقطه نیست بلکه یک مسیر است؛ یعنی آنانی که در این جنایت‌ها دست داشتند، آرام نخواهند بود اما زمان، مکان و کیفیت آن، تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مسیر انتقام سخت، مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است.

کلیدواژه