جدی 13, 1399 01:04 Asia/Kabul
  • خطیب‌زاده: بزدلی ترور رهبران خارجی، مختص و نشان تجاری آمریکایی-‌اسرائیلی است
    خطیب‌زاده: بزدلی ترور رهبران خارجی، مختص و نشان تجاری آمریکایی-‌اسرائیلی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اخبار جعلی برخی رسانه‌های آمریکایی، بزدلی ترور رهبران خارجی را مختص و نشان تجاری آمریکایی‌-اسرائیلی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن تایمز روز گذشته (پنجشنبه) مدعی شد، «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را تهدید به مرگ کرد.

ادعای واشنگتن تایمز در حالی است که رئیس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با بیان اینکه ترامپ مثل صدام بود، تصریح کرد: صدام دیکاتور معدوم رژیم بعث عراق، هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد و سرنگون شد و ترامپ هم سه سال جنگ اقتصادی را بر ایران تحمیل کرد و در هفته‌های آینده از حکومت سرنگون می‌شود؛ او به خاطر جنایت‌ها و ظلمی که کرد، یک آدم بی‌آبرویی در تاریخ خواهد بود.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «بزدلی ترور رهبران خارجی مختص و نشان تجاری آمریکایی-اسرائیلی است نه ایرانی».

خطیب زاده افزود: واشنگتن تایمز باید پخته‌تر از آن باشد که اخبار جعلی نشر داده و تعصبات ضدایرانی پخش کند هرچند که این روزنامه پیش از این نیز در ازای دریافت پول مطالبی از فرقه تروریستی و غیرقانونی منافقین منتشر کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه این توییت خطاب به مسئولان واشنگتن تایمز تاکید کرد: «مخاطبان شما استحقاق مطالب بهتری دارند».

کلیدواژه