جدی 15, 1399 18:33 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاجی‌زاده: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است
    سرتیپ حاجی‌زاده: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند کشورهای منطقه غرب آسیا فاقد ارتش و نیروهای مسلح باشد، گفت: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است.

به گزارش  خبرنگار رادیو دری به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در تهران اظهار کرد: آمریکا راهبردها و سناریوهای خود را با هدف تسلط بر منطقه طراحی و عملیاتی کرده است.

سرتیپ حاجی‌زاده افزود: در جنگ جهانی 8 ساله، ایران داخل مرزهای خود با رژیم بعث عراق می‌جنگید که در واقع نماینده 123 کشور جهان و برخوردار از حمایت ابرقدرت‌های غرب و شرق بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به مجاهدت شهید سلیمانی در مقابله با تروریست‌های داعش در عراق و سوریه تاکید کرد: امروز به لطف رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، اراده و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت از مدیترانه تا دریای سرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

کلیدواژه