روحانی: پایان دولت ترامپ نشان داد قلدرمابی عاقبت خوشی ندارد
(last modified Wed, 13 Jan 2021 08:16:05 GMT )
جدی 24, 1399 12:46 Asia/Kabul
  • روحانی: پایان دولت ترامپ نشان داد قلدرمابی عاقبت خوشی ندارد
    روحانی: پایان دولت ترامپ نشان داد قلدرمابی عاقبت خوشی ندارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: پایان دولت «دونالد ترامپ» در آمریکا با سرافکندگی و رسوایی، نشان می‌دهد قلدرمابی، نژادپرستی و زیر پا گذاشتن قانون پایان خوبی نخواهد داشت.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران  روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با یادآوری سالروز فرار شاه معدوم ایران با حادثه مشابه پایان دولت ترامپ در آمریکا افزود:  فرار شاه ایران (16 ژانویه 1957) نمادی برای رسوایی و پایان استبداد و استعمار خارجی در ایران بود و امروز هم جهان شاهد پدیده کم نظیری از سقوط یک مستبد دیگری در آمریکا است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طول سه سال گذشته مردم صبور ایران برابر دولت تروریست آمریکا مقاومت کردند، تصریح کرد: این روزها پایان یک دولت نیست بلکه شکست یک سیاست یعنی سیاست "فشار حداکثری" ضد ملت بزرگ ایران است.
روحانی گفت: در پایان سه سال جنگ، خشونت و اقدامات تروریستی،  وضعیت اقتصادی ایران بهتر شده است و علی رغم همه فشارها و ویروس کرونا، اقتصاد کشور روند مثبتی دارد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: سیاست فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی آمریکا با شکست قطعی و حتمی مواجه شد و طراحان این سیاست هم در حال سرنگونی هستند.

کلیدواژه