دلو 01, 1399 14:23 Asia/Kabul
  • واشنگتن در روز تحلیف بایدن به پادگان نظامی تبدیل شد
    واشنگتن در روز تحلیف بایدن به پادگان نظامی تبدیل شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز، روز پایان حکومت نحس «دونالد ترامپ» است، گفت: واشنگتن در روز تحلیف رئیس جمهوری جدید آمریکا به یک پادگان نظامی تبدیل شده است.

به گزارش رادیودری، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، انزوای سیاسی آمریکا را میراث بجای مانده از طرف ترامپ دانست و افزود: امروز آمریکا با سیاست های غلط ترامپ در سیاست خارجی، در سازمان های بین المللی و درموضوع فلسطین، برجام و دیگر موضوعات بین المللی تنها مانده است.

روحانی با بیان اینکه دوقطبی شدن جامعه آمریکا میراث منحوس ترامپ است، تصریح کرد، ترامپ در تمام دوره چهارساله اش، جز ظلم، فساد و ایجاد مشکلات برای مردم خود و جهان ثمر دیگری نداشت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به تروریسم دولتی آمریکا، خاطرنشان کرد، رئیس جمهوری آمریکا به صراحت اعلام کرد که یک فرمانده ارشد نظامی را که میهمان در یک کشور دیگر بوده، ترور کرده است که با این کار، مُهر تروریسم دولتی بر روی پیشانی آمریکا خورد.

روحانی به روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا و ضرورت حذف تحریم‌ها علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: اگر آمریکایی‌ها فرمانی صادر کنند در برابر آن در ایران هم فرمانی صادر می‌شود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز برای ملت ایران و همه دنیا روشن شده است که سیاست تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری، صد درصد شکست خورده است، اظهار کرد، مردم ایران با مقاومت و ایستادگی، اجازه ندادند اهداف دشمنان محقق شود.

کلیدواژه